آیا سوالی دارید؟

با سلام و عرض خوش آمد گویی شما کاربر گرامی به اتودسک ایران، سعی کرده ایم تا اکثریت سوالات شما در زمینه لایسنس را برحسب تجربه و پرسش مکرر جواب داده باشیم. چنانچه سوال شما در لیست سوالات نبود آن را از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول کاربران اتودسک ایران

آیا لایسنس ها اصل هستند ؟

بله ، 100 درصد اصل و به نام شما تهیه میگردد و شما پنل کاربری اختصاصی خود را در سایت شرکت اتوسک خواهید داشت . ذر پنل کاربری شما میزان اعتبار لایسنس و نرم افزارها و خدمات مورد استفاده شما قابل رویت می باشد.

آدرس پنل کاربری محصولات و سرویس ها از قرار زیر است :

https://manage.autodesk.com/cep/#products-services/all

 

فرق لایسنس آکادمیک و کامرشیال در چیست ؟

از تاریخ 4 آگوست 2020 هیج تفاوتی بین امکانات لایسنس ها کامرشیال و آکادمیک وجود ندارد. به بیان واضح کلیه امکانات نرم افزاری برنامه مورد نظر شما و همچنین سرویس ها و خدمات جانبی مبتنی بر وب : اتودسک درایو ، شیر ویو ، اتودسک کلود رندرینگ و ... دقیقا مشابه با پنل لایسنس کامرشیال می باشد.

چرا پس لایسنس کامرشیال هم ارائه می کنید ؟

اتودسک ایران به خاطر ارائه خدمات یکتا در ایران ، همواره مورد توجه طیف ها گوناگونی از ظرفیت های مالی و همچنین نیاز های متفاوت بوده . در ایران شرکت ها ، سازمان ها و اشخاصی نیز وجود دارند که به خاطر خط مشی های سازمانی و شغلی نیازمند استفاده از لایسنس تجاری جهت امور تجاری بین المللی هستند . سازمان ها زیر مجموعه سازمان ملل ، دفاتر نمایندگی های شرکت های خارجی ، شرکت های چند ملیتی ، اشخاص و مهندسانی که فریلنسر هستند . این طیف از کاربران همواره نیازمند لایسنس های کامرشیال هستند. ما در اتودسک ایران تمامی مبالغ پرداختی ، وریفای حساب و اشتراک کاربران را بر عهده گرفته ایم.

پشتیبانی چگونه است ؟

اتودسک ایران برای ارتباط مستقیم با کاربران راه های گوناگونی را در نظر گرفته است :

1- سامانه چت آنلاین پشتبانی اتودسک
2- تماس تلفنی در ساعات اداری
3- تماس و چت واتساپ برای کاربران داخل و خارج ایران در هر ساعت
4- نرم افزار های ریموت دسکتاپ جهت کمک در راه اندازی ( در صورت نیاز کاربران )
5- سامانه ثبت تیکت

همچنین شایان ذکر است، پشتبانی کاربران همانند روز نخست آشنایی با اتودسک ایران تا آخرین روز اشتراک شما پا برجا و تعهد اخلاقی همکاران و پرسنل اتودسک ایران است.

سایر سوالات

آیا لایسنس ها تک کاربر هستند ؟

بله ، و به صورت پیش فرض نیز در صفحه فروشگاه اتودسک ایران در دو دسته لایسنس ها آکادمیک و کامرشیال به صورت 1 کاربره ارایه می شوند.

چنانچه تعداد بیشتری نیاز دارید از گزینه تعداد میتوایند بیش از یک کاربر سفارش دهید . نحوه محاسبه هزینه لایسنس ضرب قیمت واحد در تعذاد می باشد .

همچنین لایسنس ها شخصی آکادمیک و کامرشیال را می توان حداکثر تا 3 یوزر به صورت مولتی یوزر سفارش و خریداری کرد. برای لایسنس های بیش از 3 یوزر در هر اشتراک نیاز به تهیه اشتراک سازمانی می باشد که با توجه وجود تحریم شرکت های ایرانی این امر در حال حاضر امکان پذیر نیست و نمی شود هویت شرکتی را فعلا وریفای نمود.

لایسنس ها مادام العمر هستند ؟

کاربر گرامی شرکت اتودسک برای هیچ یک از محصولاتش لایسنس مادام العمر ارائه نکرده و با توجه به سیاست های تجاری که دارد بعید هم به نظر می رسد حتی در آینده چنین کاری انجام دهد .

لایسنس ها به صورت زمان دار ارائه می شوند و از لحظه ثبت سفارش روز شمار اشتراک شما آغاز می گردد.

شرکت اتودسک در اشتراک های کامرشیال پلن های ماهانه ، سالانه و سه ساله را ارائه کرده.  و در اشتراک ها آکادمیک پلن 1 ساله و قابلیت تمدید تا 5 سال با اخذ هزینه هر سال را برای کاربران خود در نظر گرفته است


مگر کشور ما تحریم نیست ؟

بله ، درست می گویید .
اما هیچ گاه تحریم ها نتوانسته باعث عدم ورود تکنولوژی و محصولات غربی در ایران شود.
ما معمولا مثال ساده ای را برای کاربران مطرح می کنیم » همه میدانبم شرکتی مثل اپل نیز ایران را تحریم کرده اما کلیه محصولاتش در ایران یافت و به راحتی هم استفاده می گردد.

اتودسک ایران تجربه کاربری ساده ، روان و بی دغدغه محصولات اتودسک را تا کنون برای نزدیک به 300 مهندس و همچنین 35 سازمان محیا کرده است . با خیال راحت می توانید به پایداری و کیفیت خدمات اعتماد کنید. همکاران ما بسترهای گوناگونی را برای دور زدن تحریم های پرداختی و حتی IP به صورت اختصاصی فراهم و ارائه کرده اند .

در یک کلام حتی اجرای طرح صیانت هم مانع استفاده شما از کلیه خدمات اتودسک نمی شود. ما هستیم تا علاوه بر سهل کردن فرایند خرید شما از اتودسک پشتیبانی در خور لیاقت شما مهندس ایرانی را ارائه کنیم تا هموراه از به روز ترین برنامه ها و امکانات روز اتودسک ساده تر چیزی که در ذهن تصور دارید استفاده نمایید.

آیا شما نماینده رسمی اتودسک هستید ؟

بی پرده ، صادقانه میگوییم خیر . اما خبر خوب این است که وجود خدمات اتودسک در ایران بدون همکاری پارتنر های رسمی اتودسک در کشور های همسایه امکان ناپذیر می شد و ما ارتباط و همکاری خوبی با پارتنر های منطقه آسیا ، آلمان ، استرالیا و کانادا داریم. از این جهت همواره پای خود را بر زمین سفت گذاشته ایم و خدمات پایدار و مستمری را ارائه کرده ایم.


توجه داشته باشید هیچ شرکت امریکایی حق داشتن نمایندگی رسمی در ایران را ندارد . اما همانگونه که ذکر شد در پرسش پیشین محصولاتی مثل آیفون و ... نیز در ایران ارائه می شوند و واقعا هیچ نماینده زسمی و انحصاری از شرکت سازنده در ایران ندارند . و واردکنندگان خود ارائه کننده خدمات و پشتیبانی های فنی هستند .

در اتودسک ایران هم چنین است : ما به عنوان وارد کننده خدمات و محصولات از طریق نمایندگی های رسمی اتودسک توانسته ایم کل سختی کار شما در جهت داشتن اشتراک های اتودسک را به راحتی حل کنیم و در طی سالیان گذشته کاربران خود را حمایت کرده ایم.

از ما بپرسید






    ساعت کار

    شنبه9:00 تا 18:00
    یک شنبه9:00 تا 18:00
    دو شنبه9:00 تا 18:00
    سه شنبه9:00 تا 18:00
    چهار شنبه9:00 تا 18:00
    پنج شنبه9:00 تا 18:00
    جمعهفقط پشتیبانی آنلاین